Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: kleur achtergrond op mobiel

kleur achtergrond op mobiel 1 week 8 uren geleden #1

• BiancaB
  • BiancaB's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Kan je ook de achtergrondkleur alleen van de versie op kleine tablets en mobiele telefoons aanpassen?? Ik heb nu een foto als achtergrond en deze heb ik uitgezet op mobile telefoons dat is niet zo heel mooi, want de foto gaat niet mee in deze versie.

Nu is de achtergrond wit op de telefoon, kan die ook verander worden, ik kan het in de template.css niet vinden en als ik html {
background: #181818;
}

ergens neer zet gaat de desktop versie ook mee.

Groetjes Bianca

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

kleur achtergrond op mobiel 6 dagen 19 uren geleden #2

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 48
Hoi Bianca,

op welke pagina doet zich het probleem voor? Want ik heb op je site gekeken maar ik zie geen witte achtergrond op mobiel.

Voor mobiel werk je met Mediaqueries dit is apart css die voor bepaalde formaat beeldschermen zoals mobiel wordt geladen.

Groeten Ron.
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop