Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Gastenboek

Gastenboek 5 jaren 11 maanden geleden #1

• lnpweb
  • lnpweb's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoor jullie denken daar is hij weer. Heb vandaag zelf eens geprobeerd met tekst en uitleg een gastenboek op de site te krijgen. Heb gekozen voor phocaguestbook en het aanmaken en volgen van de stappen ging goed tot het moment dat ik een menu item aan moest maken wat ik dus via menu item aanmaken heb gedaan. Menu item selecteren phocagastenboek gastenboek wat ik heb aangemaakt. heb hem als titel gastenboek mee gegeven en dan gaat hij in de uitleg naar de rechterkant onder vereiste instellingen en daar moet ik ook het gastenboek wat ik heb aangemaakt selecteren. Daar zit de knik want dat menu krijg ik niet in 3.0. Effect heb gastenboek op de site alleen geen invulvelden en mijn volledig menu is naar links verschoven
Discussie gesloten.

Re: Gastenboek 5 jaren 11 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Alles schuift naar links omdat er niets in het rechter gedeelte zit. Daarbij denk ik dat je nu moet inloggen wil je een reactie schrijven wat niet echt vriendelijk naar de bezoeker is.
Kijk nog eens rustig hoe je het Gastenboek moet instellen want je zou ook als bezoeker moeten kunnen reageren.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Gastenboek 5 jaren 11 maanden geleden #3

• lnpweb
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
leuk en aardig dit soort antwoorden maar koop er niet veel voor. Volg precies de regels van de uitleg en kan nergens anders iets instellen want ik zou niet weten waar/wat/wie want dat staat nergens vermeld
en alles schuift naar links omdat er niets in het rechter zit? wat bedoel je nu?

We zijnĀ  niet allemaal wizz kids
Discussie gesloten.

Re: Gastenboek 5 jaren 11 maanden geleden #4

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 52
Hallo Inpweb,

daar is hij weer? ;)

We zijn een hulp/help forum voor Joomla gebruikers dus wat maakt het uit dat je er weer bent.

Heb je misschien de site online staan? dan kunnen we het zien.

Groeten Ron :)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.

Re: Gastenboek 5 jaren 11 maanden geleden #5

• lnpweb
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hij staat online ton maar er zijn nu inmiddels zo veel instellingen door diverse mensen allemaal verandert en aangepast dat nu ineens niks meer schijnt te werken.
de drie veranderende foto's staan nu ineens gekoppeld aan het menu item gastenboek terwijl die aan welkom gekoppeld moeten staan. snap niet meer hoe ik het voor elkaar krijg
Discussie gesloten.

Re: Gastenboek 5 jaren 11 maanden geleden #6

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 52
Hallo Inpweb,

gaat dus om de site http://kim-raeijmaeckers.nl/

Wanneer ik er na toe ga kom ik rechtstreeks bij het gastenboek en niet op de welkom site

Gastenboek ziet er op zich goed uit.

Ja het is top dat iedereen helpt en dat je ze toelaat maar het kan ook nadelig zijn zoals je nu ziet :(

Groeten Ron
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop