Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Security | BackUp Beleid | Websites

Security | BackUp Beleid | Websites 2 jaren 6 maanden geleden #1

• ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Webdesign & Webhosting Low Budget Prijzen
  • Ontvangen bedankjes 0
Mijn provider heeft het volgende beleid met betrekking tot BackUp van de website:

Beleid Provider
Het is natuurlijk super vervelend als er iets met je site is gebeurd en je verplicht bent een backup terug te plaatsen. Bij Vimexx maken wij 7x per dag een backup van jouw website bestanden en databases, deze worden 30 dagen opgeslagen waardoor je zelfs na 30 dagen nog een backup terug kunt plaatsen!

In hoeverre is het echt nodig in dit geval, om dagelijks een BackUp (DataBase) te laten maken (LazyBackUp).
In hoeverre is het echt nodig in dit geval, om bij elke grote wijziging, een volledige BackUp (incl. database) van je website's te maken (Akeeba BackUp).
Foto- & Webstudio Digitaal ICT,

René Schouten (Webdesigner)
Discussie gesloten.

Re: Security | BackUp Beleid | Websites 2 jaren 6 maanden geleden #2

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Als jouw hoster iedere dag 7 keer een back up maakt van je gehele website en van je database dan zou het onzin zijn om er zelf ook nog één te maken. Of het moet geld kosten om een database terug te laten zetten door je hoster dan zou ik er nog even over nadenken.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.
Discussie gesloten.

Re: Security | BackUp Beleid | Websites 2 jaren 6 maanden geleden #3

• ReneS50
  • ReneS50's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Webdesign & Webhosting Low Budget Prijzen
  • Ontvangen bedankjes 0
Hier de reactie van mijn Hostingpartner:
Het is een beetje overbodig werk inderdaad. We maken 7x per dag een backup en je hoeft dus geen extra backups te maken. Backup tot 30 dagen-terug. Het kost je overigens niks om het terug te zetten!
Foto- & Webstudio Digitaal ICT,

René Schouten (Webdesigner)
Discussie gesloten.

Re: Security | BackUp Beleid | Websites 2 jaren 6 maanden geleden #4

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 52
Hallo,

mooi dat je hosting dit geheel gratis aanbiedt zijn veel hosting partijen die er 40 euro voor vragen.

Test wel een keer in de zoveel tijd of een back-up dat werkelijk goed is en us werkt.
Zelf heb ik in het verleden wel gehad (niet bij mijn huidige hosting) bij goedkope hosting dat het bleek dat back-up corrupt was en dan heb je niks.

Groeten Ron  ;)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop