Vraag Veel problemen 5.1.3
- Ronald
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
Minder
Meer
3 weken 2 dagen geleden - 3 weken 2 dagen geleden #18751
door Ronald
Ronald * New adres Joomla-5.nl J 5 Testsite
Kunena.nl K6 Testsite
YouTube.com/Hostingby
FJR Motor Onderhoud
Veel problemen 5.1.3 werd gestart door Ronald
Het begon na upgrade naar 5.1.3
De upgrade ging goed maar ik kreeg later de melding;
Uw php versie 8.1.29 is te oud, wordt binnenkort niet meer ondersteund..
Oké, ik zet php op 8.2 en 9 van de 10 van mijn sites doen het niet meer, onherstelbare fout....
De sites die het nog wel doen zijn recent geïnstalleerde schone joomla 5.0 of 5.1 versies later update naar 5.1.3 ... geen problemen.
De sites die het niet meer doen zijn ge-upgrade j 4 versies naar 5 ... maar gelukkig, de oplossing zit in op php 8.3 zetten, dan werkt het weer, dus dat probleem ook weer opgelost.
Mogelijk oude plugins of modules die niet compatible zijn met php 8.2... wel weer met php 8.3
Ik probeer altijd uit te zoeken waar het probleem zit, dus dacht nieuwe installatie j5.1.3 maar dat lukt niet...
Er blijkt bij gegevens invullen een grote fout te staan, ze vragen om wachtwoord database maar ze bedoelen wachtwoord account zoals het altijd was zie foto's, dan werkt het wel.
zoals het vroeger was is goed, dan werkt het wel..
PS In de Engelse versie staat het ook fout...
De upgrade ging goed maar ik kreeg later de melding;
Uw php versie 8.1.29 is te oud, wordt binnenkort niet meer ondersteund..
Oké, ik zet php op 8.2 en 9 van de 10 van mijn sites doen het niet meer, onherstelbare fout....
De sites die het nog wel doen zijn recent geïnstalleerde schone joomla 5.0 of 5.1 versies later update naar 5.1.3 ... geen problemen.
De sites die het niet meer doen zijn ge-upgrade j 4 versies naar 5 ... maar gelukkig, de oplossing zit in op php 8.3 zetten, dan werkt het weer, dus dat probleem ook weer opgelost.
Mogelijk oude plugins of modules die niet compatible zijn met php 8.2... wel weer met php 8.3
Ik probeer altijd uit te zoeken waar het probleem zit, dus dacht nieuwe installatie j5.1.3 maar dat lukt niet...
Er blijkt bij gegevens invullen een grote fout te staan, ze vragen om wachtwoord database maar ze bedoelen wachtwoord account zoals het altijd was zie foto's, dan werkt het wel.
zoals het vroeger was is goed, dan werkt het wel..
PS In de Engelse versie staat het ook fout...
Kunena.nl K6 Testsite
YouTube.com/Hostingby
FJR Motor Onderhoud
Laatst bewerkt 3 weken 2 dagen geleden doorRonald.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leen
- Administrator
- Geen zorgen voor de dag van morgen
Minder
Meer
- Ontvangen bedankjes 200
3 weken 2 dagen geleden - 3 weken 2 dagen geleden #18752
door Leen
M.v.g Leen
Beantwoord door Leen in topic Veel problemen 5.1.3
Wel vreemd daar deze webxite draait met deze php versie PHP Version 8.1.28
en deze php instellingen
Dus ik neem aan dat er dan ergens bij jou php versies mogelijk een php extensie niet bij die versie aan staat.
en op mijn pc werk ik met Wamp server met heleboel php versies en zelden een probleem met gebruik daar vaak nog 8.2.17
en deze php instellingen
Dus ik neem aan dat er dan ergens bij jou php versies mogelijk een php extensie niet bij die versie aan staat.
en op mijn pc werk ik met Wamp server met heleboel php versies en zelden een probleem met gebruik daar vaak nog 8.2.17
M.v.g Leen
Laatst bewerkt 3 weken 2 dagen geleden doorLeen.
- Ronald
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
3 weken 2 dagen geleden #18753
door Ronald
Kunena.nl K6 Testsite
YouTube.com/Hostingby
FJR Motor Onderhoud
Beantwoord door Ronald in topic Veel problemen 5.1.3
ik schreef, wordt binnenkort niet meer ondersteund, maar 8.1 werkte nog wel.. 8.2 werkte niet..
melding was: De PHP versie, 8.1.29, krijgt op dit moment alleen beveiligingsfixes vanuit het PHP-project. Dit betekent dat de PHP-versie spoedig niet meer zal worden ondersteund. Het is raadzaam om de upgrade naar een nieuwere versie van PHP te plannen voor het einde van de ondersteuning op 25-11-2024. Joomla zal sneller en veiliger zijn als de upgrade naar een nieuwere versie van PHP wordt uitgevoerd. Neem contact op met de hoster voor upgrade-instructies.
melding was: De PHP versie, 8.1.29, krijgt op dit moment alleen beveiligingsfixes vanuit het PHP-project. Dit betekent dat de PHP-versie spoedig niet meer zal worden ondersteund. Het is raadzaam om de upgrade naar een nieuwere versie van PHP te plannen voor het einde van de ondersteuning op 25-11-2024. Joomla zal sneller en veiliger zijn als de upgrade naar een nieuwere versie van PHP wordt uitgevoerd. Neem contact op met de hoster voor upgrade-instructies.
Kunena.nl K6 Testsite
YouTube.com/Hostingby
FJR Motor Onderhoud
- Renata
- Administrator
- Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
3 weken 1 dag geleden #18754
door Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Beantwoord door Renata in topic Veel problemen 5.1.3
Voor al mijn websites gebruik ik php 8.3 zonder problemen. Dat zegt niks voor jou natuurlijk maar als ik zo lees is dat ook de oplossing voor jou.
Wat zou kunnen is dat er gewoon een fout staat in de language files. Geen ramp maar wel slordig van het vertaalteam. Heb je de laatste NL-nl files geïnstalleerd?
Groetjes
Renata
Wat zou kunnen is dat er gewoon een fout staat in de language files. Geen ramp maar wel slordig van het vertaalteam. Heb je de laatste NL-nl files geïnstalleerd?
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
- Ronald
- Onderwerp Auteur
- Gebruiker
3 weken 1 dag geleden - 3 weken 9 uren geleden #18755
door Ronald
Kunena.nl K6 Testsite
YouTube.com/Hostingby
FJR Motor Onderhoud
Beantwoord door Ronald in topic Veel problemen 5.1.3
Ik had ook de installatie in het Engels gedaan maar daar staat dezelfde fout in.
PS in Joomla 5.1.4 van 27-8 zit de fout ook, database wachtwoord moet dus wachtwoord hosting account zijn.
PS in Joomla 5.1.4 van 27-8 zit de fout ook, database wachtwoord moet dus wachtwoord hosting account zijn.
Kunena.nl K6 Testsite
YouTube.com/Hostingby
FJR Motor Onderhoud
Laatst bewerkt 3 weken 9 uren geleden doorRonald.
Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden