Skip to main content

Vraag Beveilging in Joomla

Meer
11 jaren 1 maand geleden #1097 door jollywood
Beantwoord door jollywood in topic Re: Beveilging in Joomla
Ik vind -JM-Experts Login Failed Log Plugin- erg handig, Elke mislukte poging om op je backend in te loggen geeft je een waarschuwingsemail.

Hij voorkomt het probleem dus niet, maar je weet tenminste waar je aan toe bent.

Jollywood

Aan het eind van de dag is er altijd nog een stuk onbekend internet over. En morgen is er weer een nieuwe dag.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden - 11 jaren 1 maand geleden #1104 door Paul48
Beantwoord door Paul48 in topic Re: Beveilging in Joomla

Ik vind -JM-Experts Login Failed Log Plugin- erg handig, Elke mislukte poging om op je backend in te loggen geeft je een waarschuwingsemail.

Hij voorkomt het probleem dus niet, maar je weet tenminste waar je aan toe bent.

Jollywood

Hallo Jollywood, bedankt voor de tip. Werkt perfect. Groetjes van Paul
Laatst bewerkt 11 jaren 1 maand geleden doorPaul48.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden - 11 jaren 1 maand geleden #1107 door Paul48
Beantwoord door Paul48 in topic Re: Beveilging in Joomla
Hallo Joomla fans,
Kunnen jullie (Joomla deskundige) een document maken waar alle beveilingstips met e.v.t. plugins en modules in staan. Wel met een duidelijke uitleg zodat de beginners en niet zo deskundige Joomla gebruikers het ook begrijpen. Dit zouden beginners meteen kunnen toepassen na de installatie van de Joomla software op hun hosting.
Zo'n document zou heel veel problemen voorkomen.
Groetjes van Paul
Laatst bewerkt 11 jaren 1 maand geleden doorPaul48.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #1109 door Lehtóri
Beantwoord door Lehtóri in topic Re: Beveilging in Joomla
Het is onmogelijk om een volledige lijst op te maken. Anders zou het standaard in Joomla zitten, en zou er nooit een site gehackt worden.
Beveiling is iets wat constant verandert. Hackers vinden steeds andere manieren, waardoor developers steeds andere oplossingen moeten aanbieden.

Iedere eigenaar van een site moet bepalen hoever hij wil gaan in het beveiligen van zijn site en in hoevere je je bezoekers er al dan niet wil in storen. Voorbeeld hiervan is een captcha. Het beveiligt je formulieren van spambots, maar houdt misschien ook gewone bezoekers tegen om het formulier in te vullen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #1231 door hermanz
Beantwoord door hermanz in topic Re: Beveilging in Joomla
Ik heb  de plugin van joomla-extensions.kubik-rubik.de/ecc-easycalccheck-plus geinstalleerd.

Hiermee wordt de achterzijde van je website beschermd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #1300 door WillemD
Beantwoord door WillemD in topic Re: Beveilging in Joomla
Persoonlijk bevalt mij de plugin JLsecure ( extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/site-access/backend-a-full-access-control/18288 ) het best.

Deze plugin stuurt iedereen die probeert in te loggen via Http:/jouwdomein/administrator  terug naar de Home pagina. Je kunt pas inloggen als je de juiste code weet, b.v Http:/jouwdomein/administrator?Mijn=1200Pj (sleutel 'Mijn' waarde '1200Pj'). De sleutel en waarde kun je instellen in de plugin.

Ook handig vind ik de plugin BanIP, waarin je kunt instellen welke IP adressen geen toegang tot de website hebben of juist wel ( door White- of Blacklist ), helaas staat deze extensie niet meer in de joomla extentions list.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.538 seconden
Gemaakt door Kunena