Skip to main content

Vraag jQuery Easy

  • Arjan
  • Arjan's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10 jaren 3 weken geleden #8009 door Arjan
jQuery Easy werd gestart door Arjan
Hallo lezer;

Nu kom ik die naam, jQuery Easy, wel vaker tegen maar is dat eigenlijk niet een teken dat de template niet goed in elkaar zit? Of dat er teveel keren jQuery word opgeroepen zo dat iets vast loopt?

Nu heb ik het, nog, niet nodig en doe ook mijn best om bij geen één van de door mij gemaakte websites het te gebruiken. Voor de laatste website maakt ik gebruik van een functie van Bootstrap om de foto's in een carrousel te zetten net als op mijn eigen website.

Nu werd er jaren geleden al over gesproken dat we de computer dusdanig vol gooiden met programma's dat hij niet meer voor uit te branden was maar doen we dat ondertussen ook niet met Joomla.

Wat is jullie mening?

Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
10 jaren 3 weken geleden #8010 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Re: jQuery Easy
:)Arjan ,
Dat van jQuery is inderdaad ineens lastig aan worden op de een of andere manier zit het ineens overal ingebakken of juist weer niet ik zelf  begrijp het ook niet geheel maar meestal als iets niet werkt gebruikt men meer slidesshows of carrousels  .
maar ook dan kom je als je zoekt ook wel eens weer tegen dat het tegen werkt met mootools of zoiets
github.com/joomla/joomla-cms/issues/457
dus eigenlijk om gek van te worden en houd ons bezig om probleem van forumgebruikers op te zoeken. ;)

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.501 seconden
Gemaakt door Kunena