Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...

Onderwerp: Zomaar, vanwege het mooie weer

Zomaar, vanwege het mooie weer 5 jaren 11 maanden geleden #1

• System II
  • System II's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 2
Bertje zat bij Opa op schoot, terwijl die met een lucifer probeerde zijn pijp aan te steken.
Bertje blies de lucifer uit.
Dit herhaalde zich drie keer, waarop Opa vroeg: "Waarom doe je dat nu steeds Bertje?"
Bertje antwoordde: "Papa heeft gezegd dat als bij Opa de pijp uitgaat, wij een nieuwe LCD televisie krijgen".
-
Jantje is samen met zijn vader op een paardenveiling. Hij kijkt toe als zijn vader bij een aantal paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst laat glijden.
"Papa, waarom doe je dat?" vraagt Jantje.
"Omdat ik wil weten of de paarden gezond en in goed conditie zijn" antwoordt Papa.
Jantje kijkt zijn vader bezorgd aan en zegt: "Pappie, ik denk dat onze postbode Mammie wil kopen".
Groet
Ron

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zomaar, vanwege het mooie weer 5 jaren 11 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 98
;D Hi leuk hoor uit welke mouw schud je verhaaltjes hihi
M.v.g Leen

Re: Zomaar, vanwege het mooie weer 5 jaren 11 maanden geleden #3

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 20
Hij is leuk lol

1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Een compleet pakket, alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Re: Zomaar, vanwege het mooie weer 5 jaren 11 maanden geleden #4

• System II
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 2
Ik hoor, lees ze her en der, verzamel ze en af en toe post ik eens wat. Hangt er vanaf hoe melig ik ben :P
Groet
Ron

Re: Zomaar, vanwege het mooie weer 5 jaren 11 maanden geleden #5

• System II
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 2
Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland.
In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt: Daar ga ik es een spelletje mee doen.
Ze stemt er mee in en hij zegt: Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet moet je me vijf euro geven. Daarna stel jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfhonderd euro.
Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar: Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?
Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
Nu mag je mij een vraag stellen, grinnikte de advocaat.
Ze denkt even na en vraagt: Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?
Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms driebenig wezen dan wel fenomeen.
Een beetje geïrriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim 2 1/2 uur surfen) en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.
De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg: Sorry hoor maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?
Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft.
Groet
Ron

Re: Zomaar, vanwege het mooie weer 5 jaren 11 maanden geleden #6

• System II
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 2
Een trouwe kerkganger loopt naar het Maria-altaar en loopt zo de pastoor voorbij. De kerkganger vraagt aan de pastoor: Waar blijft toch al het offergeld uit het Maria-blok?
Antwoordt de pastoor: Ik heb daar een goede deal met onze lieve heer over, ik gooi eens per week het geld uit het blok omhoog richting de hemel, en al het geld wat weer terugkomt is van mij.
:goodwork:
Groet
Ron

Tijd voor maken pagina: 0.769 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop