Skip to main content

Vraag Hint-Waarschuwing Mijn Vreemde Ervaring met Simplefilemanager

  • Leen
  • Leen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 6 maanden geleden #12819 door Leen
Hallo Lezers,

Ik wou jullie toch even op een rare ervaring wijzen waar ik deze week dus echt tegen aan liep.(heb het even hier gezet omdat ik niet goed weet waar onder te brengen)
Ik had al een poosje dat als ik bij beheer>inhoud  gelijk een leeg scherm kreeg waar je normaal dus plaatjes en mappen ziet.
Nu had ik ook iets bij gemaakt en wou dus een Back-up maken met akeeba en tot mijn verbazing ging deze keer op keer in de fout dus ik dacht lag aan de php versie omdat hij al langer waarschuwde dat die te laag was echter hij gaf ook melding dat de map Simplefilemanager niet lees baar was of toegangkelijk.
Dus ik kijken met ftp programma en zag in media in de images map inderdaat een map staan met naam simplefilemanager dus ik dacht kom die doe ik netjes de-installeren en jawel het programma zelf wel weg maar de media images map niet dus die in ftp handmatig geprobeerd te verwijderen en dat lukte niet.
dus via direct-admin van hoster gekeken en jawel de rechten van die map waren dus echt hopeloos dus rechten herstel en toen kon ik map wel verwijderen.
En tot mijn verbazing was nu ook bij inhoud>media gelijk alle mapjes en plaatjes weer te zien.
Maar toen ik later nog een goed ging kijken bij mijn hoster met direct admin zag ik dat ook daar dus een extra map(soort quarantaine) met waarschuwing stond dat simplefilemanager niet toegankelijk was als ik daar een volledig back-up maakte.
Dus ik wou  jullie hier toch even op attenderen

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
8 jaren 6 maanden geleden #12822 door Otto
Hoi Leen,

De Akeeba foutmelding komt omdat je niet voldoende beschikbare hosting ruimte had. Deze heb ik net voor je verhoogd.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Leen
  • Leen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
8 jaren 6 maanden geleden #12823 door Leen
Hoi Otto,
Ha dank je wel maar Akeeba gaf echt de waarschuwing dat hij de map simplefilemanager niet kon lezen en dan brak hij hem af en begon opnieuw.
ps
En heb na het verwijderen en aanpassen gewoon een back-up gemaakt met die in direct-admin staat.

M.v.g Leen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Er bestaan geen domme vragen
Meer
8 jaren 6 maanden geleden #12824 door Otto
Hoi Leen,

De backup in Direct Admin is de enige die ik gebruikt.
Akeeba is een extra extensie die resources, ruimte, onderhoud en een extra veiligheidsrisico kan zijn.

Artenweb.nl creatieve unieke Joomla en VirtueMart websites!
Vragen allen via dit Forum!
KvK: 61932647 - Voor onderscheidende Joomla sites die werken!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden
Gemaakt door Kunena