Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Nieuwe categorie aanmaken mislukt

Nieuwe categorie aanmaken mislukt 2 jaren 11 maanden geleden #1

• IndigoColors
  • IndigoColors's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,
Ik was een categorie Sint / Kerst zakjes aangemaakt, ik wilde de naam wijzigen maar dit werd te lang dus wilde ik hem weer aanpassen maar dit lukte niet. Ik heb de categorie toen verwijderd maar bleef het zien op mijn home pagina, pc opnieuw gestart maar je bleef het zien. Na een hoop uitgeprobeerd te hebben was de categorie weg uit de lijst en home pagina dus wilde ik een nieuw categorie Goodybag zakjes aanmaken, ik heb alles goed ingevuld maar bij Volgorde categorie heb ik niet de keuze Goodybag zakjes alleen de andere 13 categorieen die zijn aangemaakt. Doe ik nou iets verkeerd?

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Re: Nieuwe categorie aanmaken mislukt 2 jaren 11 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 87
:)Hallo IndigoColors.
Zoals je merkt heb ik je vraag verplaatst omdat ik zie dat deze over categorie maken in virtuemart gaat en zo houden we het forum beetje overzichtelijk als de vraag op juiste plek staat .
Maar ik denk niet dat je echt iets fout doet.
Ik denk dat je eerst de categorie moest opslaan en als je heb dan nadien weer selecteer om te bewerken zal je zien dat hij wel in jou volgorde categorie rij voor komt.
En voor dit verschijnsel

Ik heb de categorie toen verwijderd maar bleef het zien op mijn home pagina, pc opnieuw gestart

nu weet ik niet met welke webbrowser je  werkt maar het lijkt er op dat je na verwijderen even je browser cache etc moet(cntr+f5)
opschonen.
Maar ook in joomla zelf heb je mogelijkheid om cache op te schonen zie plaatjes.
ps en nog Tip Omdat joomla 3.5.x net redelijk nieuw is zijn er ook heel vaak Update,s voor diverse programma's dus blijf op to date met alles zals er deze week ook al weer virtuamart
versie VirtueMart 3.0.16 .
M.v.g Leen

Re: Nieuwe categorie aanmaken mislukt 2 jaren 10 maanden geleden #3

• IndigoColors
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

:)Hallo IndigoColors.
Zoals je merkt heb ik je vraag verplaatst omdat ik zie dat deze over categorie maken in virtuemart gaat en zo houden we het forum beetje overzichtelijk als de vraag op juiste plek staat .
Maar ik denk niet dat je echt iets fout doet.
Ik denk dat je eerst de categorie moest opslaan en als je heb dan nadien weer selecteer om te bewerken zal je zien dat hij wel in jou volgorde categorie rij voor komt.
En voor dit verschijnsel

Ik heb de categorie toen verwijderd maar bleef het zien op mijn home pagina, pc opnieuw gestart

nu weet ik niet met welke webbrowser je  werkt maar het lijkt er op dat je na verwijderen even je browser cache etc moet(cntr+f5)
opschonen.
Maar ook in joomla zelf heb je mogelijkheid om cache op te schonen zie plaatjes.
ps en nog Tip Omdat joomla 3.5.x net redelijk nieuw is zijn er ook heel vaak Update,s voor diverse programma's dus blijf op to date met alles zals er deze week ook al weer virtuamart
versie VirtueMart 3.0.16 .

Leen mag ik van jou wat advies? Ik weet niet waar ik het best dit bericht moet plaatsen dus doe ik het even als citaat na jouw laatste bericht. 

Ik zit dus met het volgende probleem:
Degene die de update 2 maanden geleden had gedaan waardoor mijn webshop niet  meer werkt, en een nieuwe webshop zou maken - ze was hier gratis mee bezig) laat het nu al al meer dan een maand afweten. Ze reageerde al niet op een voicemail bericht van mij en nu al bijna een maand geleden ook niet op mijn laatste email. Ik zit dus al 1,5 maand met een niet werkende webshop, een webshop die deels gemaakt is via het domein van die persoon (ik heb daar wel inloggegevens van) en mis hierdoor dus inkomsten.

Is er misschien iemand die mij hierbij, helaas wel kosteloos, zou willen/kunnen helpen? Met mijn bedrijf gaat het op dit moment zo slecht dat ik die extra inkomsten die normaal via mijn webshop binnen kwamen niet kan missen.

Excuses alvast dat ik niet wist waar ik dit bericht moest plaatsen. 

Re: Nieuwe categorie aanmaken mislukt 2 jaren 10 maanden geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 87
Hallo IndigoColors,
Het is lastig om zo in het wilde weg advies en raad te geven zonder dat we de site kunnen zien hoe het is opgebouwd.

Als je wil mag je via de een persoonlijk berichtje tijdelijk administrator inlog gegevens gegevens van je web site geven met ook een linkje naar de website  er naar toe zodat iemand
(bv  :) ik ben wel geen winkelsite bouwer maar je weet maar nooit alleen s' avonds ben ik meestal niet meer online)
eerst eens kan kijken hoe het is opgebouwd .
M.v.g Leen

Re: Nieuwe categorie aanmaken mislukt 2 jaren 10 maanden geleden #5

• IndigoColors
  • Junior Boarder
  • Junior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0

Hallo IndigoColors,
Het is lastig om zo in het wilde weg advies en raad te geven zonder dat we de site kunnen zien hoe het is opgebouwd.

Als je wil mag je via de een persoonlijk berichtje tijdelijk administrator inlog gegevens gegevens van je web site geven met ook een linkje naar de website  er naar toe zodat iemand
(bv  :) ik ben wel geen winkelsite bouwer maar je weet maar nooit alleen s' avonds ben ik meestal niet meer online)
eerst eens kan kijken hoe het is opgebouwd .

Bedankt Leen, dit is de link naar mijn webshop die voor mij dus niet meer te gebruiken is: 
http://www.indigocolors.nl/webshop/

Ik zal je via pb de link + inloggegevens sturen naar de website die die dame via haar domein gestart was.

Re: Nieuwe categorie aanmaken mislukt 2 jaren 10 maanden geleden #6

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 87
Hallo IndigoColors,

Dank voor het vertrouwen ik zal eens op me gemak rond kijken vandaag of ik iets kan vinden daarna meld ik het wel weer.
:offtopic_happy:
Ik heb/had nog niet echt van klik gehoord maar jaik kan ook niet alles weten  :ontopic:
En na een tijdje kwam ik er dus achter dat het om een nieuwe website site gaat in opbouw
ik had eerst op verkeerde(oude website gekeken en dacht al van oeps joomla 1.5
en vm1.1.9 maar gelukkig ben je met laatste versie bezig.
Ik heb tot nu toe de nieuwe site van 3.4.x  geupdate naar 5.2 en daarna ook virtuemart naar VirtueMart 3.0.16 en ook jce etc en ook akebaa backup zodat je de laatste backup naar je eigen pc kan downloaden.
en een testje gedaan om een nieuwe vm3 categorie aan te maken en op te slaan en dat lukt nu weer.
het enigste wat ik niet kon was het vereiste veiligpad te maken voor vm3 want dat kan alleen via je hoster website beheer inlog programma of via ftp gegevens.
Maar achteraf toch nog gelukt door het programmaatje (component)eXtplorer_2.1.9 te installeren hier mee kan je wel in alle mappen kijken en aan maken.Heb deze later wel  in extensie beheer weer uitgezet.
Maar ik heb je een uitgebreide pm gestuurd dus we horen het wel  :)
inmiddels meerdere pm berichtjes gestuurd om het een en ander te verduidelijken dus hopelijk kan je ze allemaal lezen

M.v.g Leen

Laast bewerkt: door Leen.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.526 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop