Skip to main content

Vraag Fout in Virtuemart

  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
1 jaar 4 maanden geleden #18271 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Fout in Virtuemart
Hoi Leen en System II

Ik had bij een klant dezelfde foutmelding. Elders las ik idd dat het zou kunnen liggen aan lege artikelen. Een klant van mij had dus hetzelfde probleem.

Heel toevallig stuitte ik op een heel vreemd artikel bij mijn klant. Een artikel was verworden in een foutmelding. Heel vreemd. Toen ik dit artikel verwijderd had was ook de foutmelding verdwenen.

Zie afbeelding:



Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
1 jaar 4 maanden geleden #18272 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Fout in Virtuemart
Hoi Renata, Dank

Dank je misschien omdat het artikel niet meer gepubliceerd stond ?
ik ga dat op mijn test site eens bekijken

M.v.g Leen
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
1 jaar 4 maanden geleden #18273 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Fout in Virtuemart
Dat ook en wat heel raar is: een foutmelding is een artikel zelf geworden. Foutmeldingen hebben we bij mijn weten niet op voorraad.

De afbeelding is niet bijster goed, maar wel leesbaar. Kijk eens naar de omschrijving en naam van het artikel?

Ik las elders dat deze foutmelding vaker voorkwam en dat het met “niet op voorraad” te maken zou kunnen hebben. Via database kon je deze foutmelding dan omzeilen.

Maar nergens las ik wat ik ontdekt heb en wat ik hierboven uitgelegd heb. Mij rijst de vraag dan: wat triggert VM om dit te doen?

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
Meer
1 jaar 4 maanden geleden #18274 door Leen
Beantwoord door Leen in topic Fout in Virtuemart
hi ik heb van alles geprobeerd in wamp testsite. in de vertaling Nederlands staat voor de Slug COM_VIRTUEMART_SLUG="SEF alias".
Maar daar vind ik ook niks alleen als ik de test site zoals mijn plaatje met multi taal instelt is de voorzijde gewoon Nederlands zonder die meldingen.
zet ik de Shop Language op Dutch(Nl-nl) dan komende die slug meldingen.
En het lijkt ook inderdaad met geen voorraad te maken te hebben of de beschikbaarheid datum
Maar nu valt me op dat bij de foutmelding hier de categorieën namen weg zijn dus mogelijk zoek ik nog in verkeerde hoek
en heb het met vertaling namen van de categorieën te maken ;)

M.v.g Leen
Bijlagen:
Onderwerp is gesloten.
  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
1 jaar 4 maanden geleden #18281 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Fout in Virtuemart
Hoi Leen, top dat je dit allemaal uitzoekt. Dank je!
Ik kijk eerst even aan hoe het nu verder gaat met de website van mijn klant. Gebeurt het niet meer, dan lag het dus aan dat rare artikel.
Gebeurt het weer wel, dan ga ik eens proberen wat jij hierboven schetst.

We wachten het af.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418
Onderwerp is gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.484 seconden
Gemaakt door Kunena