Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Shih Tzu website

Shih Tzu website 5 jaren 8 maanden geleden #1

• Arjan
  • Arjan's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Goedemorgen lezer,

Omdat ik nieuwsgierig ben wil ik vragen of deze, test, website een duidelijke structuur heeft om er over heen te surfen. Dit omdat ik niet zo bekend ben met een website over dit onderwerp.
Ook eventueel missende onderdelen mogen genoemd worden.
Natuurlijk mag er ook commentaar gegeven worden op het uiterlijk die ik dan weer zal door geven aan de vormgeefster.

http://joomla3.dekjam.nl
Joomla 3.2
Phoca Gastenboek
Aangepaste module Weblinken

Aanpassing omdat ik het adres vergeten was erbij te zetten.
Lekker ontspannen mensen helpen met hun website problemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Arjan.

Re: Shih Tzu website 5 jaren 8 maanden geleden #2

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
:) Goedemiddag Arjan.
Welke Website mogewn wij bewonderen ik zie geen linkje ?
;)
M.v.g Leen

Re: Shih Tzu website 5 jaren 8 maanden geleden #3

• Arjan
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5
Ja, dat bedacht ik mij net ook dus hier is het adres http://joomla3.dekjam.nl

Re: Shih Tzu website 5 jaren 8 maanden geleden #4

• Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Ontvangen bedankjes 105
Ziet er goed uit ik kon alles lezen (alhoewel voor mijn ogen de letters iets meer contrast mogen hebben)
En bij sommige menu's moet  veel naar beneden gescrolt worden met de muis.(ik zelf hou daar niet echt van maar dat is mijn persoonlijke mening)
M.v.g Leen

Re: Shih Tzu website 5 jaren 8 maanden geleden #5

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 22
brr is niet mijn type hondje haha

Hoi Arjan,

ik heb even gekeken, maar het volgende:
Indien je voor de eerste keer naar de website gaat zie je alleen een foto en indien je over de foto heen gaat plakt er een irritant popupje met tekst aan mijn muis handje. Persoonlijk vind ik dat erg irritant omdat ik geen invloed kan uitoefenen of ik die popup wel of niet wil hebben. Mijn eerste reactie en spontane reactie was: hoe krijg ik die popup weg. Ik denk persoonlijk dat anderen althans de meesten dat ook zo zullen ervaren.
Verder is dit niet zoekmachine vriendelijk volgens mij: de website wordt indexeert op: welkom? dat bevorderd niet de zoekresultaten.

contact formulier: beter is capcha toe te passen daar.

Verder ziet de website er goed uit hoor en leuk ook! Past goed bij het onderwerp. Ben ik eenmaal voorbij de start dan is het goed surfen op de website.

Groetjes
Renata

ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Re: Shih Tzu website 5 jaren 8 maanden geleden #6

• Arjan
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • Ontvangen bedankjes 5

brr is niet mijn type hondje haha

De mijne ook niet  ;)

Hoi Arjan,

Indien je voor de eerste keer naar de website gaat zie je alleen een foto en indien je over de foto heen gaat plakt er een irritant popupje met tekst aan mijn muis handje. Persoonlijk vind ik dat erg irritant omdat ik geen invloed kan uitoefenen of ik die popup wel of niet wil hebben. Mijn eerste reactie en spontane reactie was: hoe krijg ik die popup weg.

Dat is geen popUp maar gewoon een muis over van de afbeelding. Maak maar gebruik van de functie hasTip en je kan zo iets laten zien. Moet je in de index.php aangeven want het is niet een functie, voor zover ik weet, die je ergens anders kan aanzetten.

Verder is dit niet zoekmachine vriendelijk volgens mij: de website wordt indexeert op: welkom? dat bevorderd niet de zoekresultaten.

Dat zou op te lossen zijn door een "verborgen" tekst neer te zetten maar daar zou Google dan weer moeilijk over gaan doen. Daarbij komt dat asl Google, of een andere zoekmachine gaat zoeken ze dan wel op een andere pagina terecht komen dan de voorpagina. Jammer voor de ontwerper maar zo gaat dat nu eenmaal.

contact formulier: beter is capcha toe te passen daar.

Daar komt ook Captcha in op het moment dat de site op de juiste server staat net als in het gastenboek. Die is dan ook in te vullen door een bezoeker. Nu is het, wat mij betreft, nog niet nodig.

Verder ziet de website er goed uit hoor en leuk ook! Past goed bij het onderwerp. Ben ik eenmaal voorbij de start dan is het goed surfen op de website.

Groetjes
Renata

Dank je voor de beoordeling.

• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.719 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop