Skip to main content

Vraag Even voorstellen

  • Ronald
  • Ronald's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #942 door Ronald
Even voorstellen werd gestart door Ronald
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ronald. Ik ben nu een paar jaar bezig met Joomla en heb al meerdere sites (in 1.5) gebouwd. B.v.

www.kzvexcelsior.nl
www.restaurant-seasons.com

De laatste tijd ben ik wat minder actief geweest maar nu heb ik het weer opgepakt en een start gemaakt met het upgraden naar 2.5 Ik heb voor mijn websites ook al bestaande extensies aangepast en wil nu eens kijken hoe ver ik kom met het zelf ontwikkelen van extensies.

Er valt nog genoeg te leren en een actief forum (waarin zelf ook actief uiteraard) heeft zeker een grote toegevoegde waarde Daar waar ik kan zal ik graag mijn steentje bijdragen.

Groetjes
Ronald

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
Meer
11 jaren 1 maand geleden #945 door Renata
Beantwoord door Renata in topic Re: Even voorstellen
Beste Ronald,

Namens het MJF team heet ik je van harte welkom.

Leuk dat het oppakken van Joomla min of meer samenvalt met de start van dit forum. Er valt zeker veel te leren mbt Joomla. Eigenlijk raak je nooit uitgeleerd, maar dat maakt het juist een leuke uitdaging.

Zelf een steentje bijdragen stellen we heel erg op prijs! Ons motto is hier niet voor niets: help elkaar en leer van elkaar.

Succes en veel plezier bij MijnJoomlaForum

Groetjes
Renata


ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
11 jaren 1 maand geleden #967 door Ron
Beantwoord door Ron in topic Re: Even voorstellen
Hallo,

welkom bij MijnJoomlaForum Ronald :)

Mooi sites heb je gebouwd zeer overzichtelijk en rustgevend voor het oog :)

Bij deze wens ik je veel plezier hier en wanneer er vragen zijn dan horen we het wel.

Groetjes Ron ;)

Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Ronald
  • Ronald's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11 jaren 1 maand geleden #1025 door Ronald
Beantwoord door Ronald in topic Re: Even voorstellen
Hallo Ron,

Dank je wel voor het compliment. Mijn dochter en schoonzoon en KZV Excelsior zijn er ook heel blij mee. De sites hebben voor hun een grote toegevoegde waarde en daar doe je het tenslotte voor. Maar het is natuurlijk altijd leuk om complimentjes te krijgen :)

Groet
Ronald   

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden
Gemaakt door Kunena