Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Jeannette

Jeannette 6 jaren 7 maanden geleden #1

• jecrvali
  • jecrvali's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hallo allemaal,

Ik ben Jeannette en werk al enkele jaren met Joomla. Ik ben sinds 4,5 jaar webdesigner en heb mijn eigen bedrijf. Eerst gestart met html coderen en Dreamweaver. Vervolgens overgestapt op Joomla. Ik maak al mijn templates zelf in Dreamweaver, die ik overzet naar Joomla. Daar voeg ik de extensies toe die ik nodig heb. Ik vind Joomla erg fijn, omdat je heel veel mogelijkheden hebt, zonder dat je zelf hoeft te programmeren.

Ik heb ook enkele webshops in mijn bezit, die ik heb gemaakt met Virtuemart. Sinds de nieuwe versie 2.0 er is van VM, ben ik hier weer mijn weg in aan het zoeken, er is nogal wat veranderd.

Leuk dit forum, maar wel een (kritische) vraag. Wat is de toegevoegde waarde t.o.v. Joomlanl, waar de Joomla gemeenschap naar toe is gegaan na het opheffen van dutchjoomla? Kunnen we niet beter alle kennis over Joomla bundelen op 1 website?

Groet, Jeannette

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Jeannette 6 jaren 7 maanden geleden #2

• jhaarsma
  • jhaarsma's Profielfoto
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Goedemorgen,

Ik heb me zojuist geregistreerd als gebruiker op deze site.
Ik vraag me hetzelfde af als Jeannette maar ik bevind me vaak op de Joomlacommunity (eu); ook daar is erg veel kennis.

Groet, Jacco

Re: Jeannette 6 jaren 7 maanden geleden #3

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 22
Beste jhaarsma en jecrvali

Allereerst beiden namens het MijnJoomlaForum van harte welkom. @jecrvali, mooi verhaal wat je schrijft! Je bevind je hier op de juiste plek als het om Joomla en Virtuemart gaat. Ons motto hier is: Help elkaar en leer van elkaar en daar proberen we ons toch wel in te onderscheiden.

@ beiden:
Waarom dit forum, terwijl er al fora bestaan? Ons antwoord: Waarom niet? Iemand anders zei wat ik een erg goede en toepasselijke opmerking vond: Je hebt Albert Hein, Jumbo, Deen, C1000 en nog veel meer supermarkten. Allemaal met hun eigen unieke uitstraling en boodschap. De mensen kunnen zelf kiezen waar ze hun boodschappen willen doen. Het is toch fijn dat er een keuze is? Anders zou je veel te veel afhankelijk worden van 1 enkele winkel.

Waarom zouden we dat met Joomla fora anders doen? De keuze is aan de gebruiker waar hij zijn boodschappen wilt doen! Wij gaan super ons best doen om het verblijf hier zo aangenaam, leerzaam en behulpzaam te maken. Ook in de hoop dat leden elkaar echt gaan helpen! en natuurlijk graag terugkomen hier.

We hopen zo antwoord op jullie vraag gegeven te hebben, en hopen jullie regelmatig hier te zien. Veel plezier bij MJF>

Namens het MijnJoomlaForum team:
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop