Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Halloowtjes

Halloowtjes 6 jaren 7 maanden geleden #1

• AFK.MPEG
  • AFK.MPEG's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Heey.

Nou ik ben johan, of AFK.MPEG en ben webmaster en Nextwerkbeheerder van een LAN-party.
Ik begon 4 jaar geleden met Wordpress als basis cms en kwam er na veel gezeur toch wel achter dat Joomla veel beter werkt en ben nu dus een fanatieke joomla gebruiker.
Ondanks dat ik ook een eigen CMS heb geschreven voor onze LAN-party gebruiken wij voor onze website toch joomla, dit omdat ik echt geen tijd heb om ons eigen CMS steeds bij te werken of te onderhouden.

Wij draaien vanwege ons LAN-party systeem nog steeds joomla 1.5.26, we hebben geprobeerd op 3.0 te draaien, maar ons LAN-partysysteem wilt er niet op draaien. Vandaar dat er nog steeds staat dat wij 3.0 draaien.

Ik bouw ook website's voor vrienden of collega's, momenteel met een project bezig voor een fotograaf. Hij wilde een makkelijke maar wel sportieve website.
Als je vragen hebt of iets in die trent, wees vrij te vragen.

Groetjes Johan

www.nextgeneration-lan.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Halloowtjes 6 jaren 7 maanden geleden #2

• Renata
  • Renata's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Voor al uw webdesign, professioneel en betaalbaar
  • Ontvangen bedankjes 22
Haloowtjes terug haha

van harte welkom namens het MijnJoomlaForum team.

Heb je joomla 2.5 ook geprobeerd? Joomla 3.0 verkeert nog in testfase en is eigenlijk nog niet geschikt voor productie websites. De stabel versie komt pas volgend jaar uit.

In ieder geval veel plezier op ons forum.
Groetjes
Renata
ResponsiveWebsiteMaken.nl , onderdeel van 1place4ads voor het maken van professionele onderscheidende websites, hosting van uw website, domeinnamen en website onderhoud. Alles onder 1 dak!
KvK nr.: 51546418

Re: Halloowtjes 6 jaren 7 maanden geleden #3

• AFK.MPEG
  • AFK.MPEG's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hey,

Haha ja 2.5 ook geprobeerd, maar ons inschrijfsysteem is voor 1.5 geschreven door mylansite.org
Ik ben t zelf aan het herschrijven maar het is een draak van een code.

Groet JOhan

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop