Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
12 jan 2019
Diverse hosters zijn van PHP 5.x.x en PHP 7.x.x automatisch overgeschakeld naar PHP 7.3.x. Als je Joomla website en de gebruikte extensies (componenten, plugins en modules) niet up-to-date zijn kan hierdoor je website niet meer werken.
Lees meer...
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: Oeps helemaal niet voorgesteld

Oeps helemaal niet voorgesteld 6 jaren 1 maand geleden #1

• andrejanssen
  • andrejanssen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi,

Ik heb al wat vragen hier gesteld en ook al een paar keer op het juiste pad gezet, maar merk nu pas dat ik me helemaal niet netjes heb voorgesteld.

Ik ben André Janssen, kom uit Amersfoort en ben in het dagelijks leven systeem/netwerk beheerder. Mijn interesse voor internet en website's is in het verlengde hiervan is dan ook misschien niet zo vreemd. Vroeger veel gespeeld met frontpage en wat later met wordpress. 5 jaar geleden ontdekte ik joomla en vond dit prachtig. Diverse site's gemaakt (wel allemaal simpel hoor) en 4 jaar geleden mijn eerste echte website voor mijzelf. Ik heb 4 jaar geleden een zware operatie aan mijn rug gehad en over het verblijf en de revalidatie daarna een blogachtige website gemaakt. ( www.flipjanssen.nl ) daarna nog een site voor een collega en een band. Toen werd ik weer ziek en is de hobby 2 jaar in de hoek beland en 2 maanden geleden maar weer opgepakt. Joomla is prachtig, maar merk wel dat als je er een tijd niets meer mee hebt gedaan, je terug bent bij af. Kortom van een redelijk gevorderde 1.5 gebruiker naar een groentje op 2.5. Tja het kan raar lopen in een mensenleven.

Ik hoop hier veel te leren en veel vragen aan jullie te mogen stellen.

André

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Oeps helemaal niet voorgesteld 6 jaren 1 maand geleden #2

• Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
  • Ontvangen bedankjes 52
Hallo Andere,

ja dit kan niet hoor ........ Dat je helemaal bent vergeten je voorstellen foei!  :D :D :D

Jeetje wat een verhaal een zware operatie (spondylodese) en met een zware revalidatie na de tijd.
Een mooi blog-site heb je hier over/voor gemaakt.

Frontpage ben ik ook ooit mee begonnen maar is niet te vergelijken meer met joomla ;) Wordpress ben ik niet bekend moet ook goed zijn zeggen ze!

Wanneer je een tijdje eruit bent dan mis je wel wat met joomla ze update wel veel maar dat is alleen maar goed.

Wens je veel plezier hier en als je dus vragen hebt shoot dan maar ;)

Groetjes Ron :)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg

Re: Oeps helemaal niet voorgesteld 6 jaren 1 maand geleden #3

• @rno
  • @rno's Profielfoto
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
  • Ontvangen bedankjes 0
Welkom André. Heftig verleden inderdaad....

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop