Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Probleem bij update Akeeba 1 jaar 10 maanden geleden #1

  • jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 84
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb in het onderdeel Updates een melding van Akeeba staan: versie 6.5.1 zou beschikbaar zijn. Geïnstalleerd is nu versie 6.4.2.1
Tot op heden ging dat updaten keurig automatisch: gewenste update aanvinken en de aanpassing werd uitgevoerd. Alleen nu lukt het niet. De meldingen die ik krijg luiden:
Fout bij het verbinden met de server: Failed to connect to cdn.akeebabackup.com port 80: Connection refused
Download het en installeer het handmatig

Als ik kijk bij het overzicht van beschikbare Joomla extensies zie ik bij Akeeba als beschikbare downloadversie nummer 6.4.2.1 staan; geen 6.5.1 dus Merkwaardig vind ik.

Als ik desondanks toch 6.5.1 zou kunnen installeren, is mijn vraag: hoe doe ik dit handmatig? (Ben daar uit mezelf niet zo handig in)
Laast bewerkt: door Leen.
Discussie gesloten.

Probleem bij update Akeeba 1 jaar 10 maanden geleden #2

  • Ron
  • Ron's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Berichten: 2160
  • Ontvangen bedankjes 79
Hallo Jacqall,

kan wezen dat er bij akeeba backup server problemen zijn en dat je daar door geen verbinding kan maken.

De 6.5.1 versie kun je handmatig hier downloaden www.akeebabackup.com/products/akeeba-backup.html

Installeren in backend doe je via Extensies --> Beheren --> Installeren --> Tab Upload Pakketbestand en de rest spreekt voor zich.

Succes ermee.

Groeten Ron :)
Bent u opzoek naar een een Hotel in Sauerland voor uw motor, Fiets en wandelvakantie dan zit u bij Hotel Landgasthof Grevenstein op het juiste adres!
Handelsregister-Nr: HRA6354 Amtsgericht: Arnsberg
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jacqall
Discussie gesloten.

Probleem bij update Akeeba 1 jaar 10 maanden geleden #3

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Berichten: 4100
  • Ontvangen bedankjes 151
Hallo Jacqall,

die port fout melding begrijp ik niet geheel staat jou site bij een hoster of lokaal op pc?
als lokaal op pc dus in xampp of wamp kan ik me nog voorstellen dat bv skype of windows server iets kan zijn zijn.
Maar als je gewoon akeeba-651 hier ophaal en hem dan installeert via
administrator > Extensies: Installeren zou het ook moeten gaan.
ps
Normaal zou je daar administrator > Extensies: Updaten op knop opschonen klikken en dan op knop vind update hem ook moeten kunnen
verkrijgen
M.v.g Leen
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jacqall
Laast bewerkt: door Leen.
Discussie gesloten.

Probleem bij update Akeeba 1 jaar 10 maanden geleden #4

  • jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 84
  • Ontvangen bedankjes 0
Bedankt Ron. Je uitleg was duidelijk en gaf bij toepassing dan ook onmiddellijk effect.
Probleem opgelost!
Discussie gesloten.

Probleem bij update Akeeba 1 jaar 10 maanden geleden #5

  • jacqall
  • jacqall's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Berichten: 84
  • Ontvangen bedankjes 0
Uiteraard ook dank voor reactie. Probleem inmiddels verholpen.
Discussie gesloten.

Probleem bij update Akeeba 1 jaar 10 maanden geleden #6

  • Leen
  • Leen's Profielfoto
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • Geen zorgen voor de dag van morgen
  • Berichten: 4100
  • Ontvangen bedankjes 151
ja ik was net later dan @Ron en dan krijg je het dubbel
M.v.g Leen
Discussie gesloten.
  • Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.222 seconden
Gemaakt door Kunena
logo mijnjoomlaforum colored puzzle2

MijnJoomlaForum.nl is niet verbonden aan en is geen onderdeel van Open Source Matters, Inc, of het Joomla! project!

Hosted by Otto
Webdesign by Renata
Sitemap

Donatie Knop