Als ik kijk naar je meta data dan zijn die van het menu item Home en Bedrijfsinfo hetzelfde. Dat is dus al een fout die Google opmerkt. Nu heb ik nooit zin om bij iedere pagina de bron te bekijken dus maak ik graag
gebruik van Google
om te kijken naar de titels met de reclametekst daar bij.
En dat kan je dan ook gelijk gebruiken om te kijken of elke titel wel bij de reclametekst hoort of vice versa. En laat het verborgen menu er gewoon instaan want de bezoeker mag hem dan niet zien maar Google, of een andere zoekmachine ziet hem wel en geeft hem ook weer. Misschien is dat wel juist de titel met reclametekst die jouw nieuwe grote klant zocht
En bij micro data gaat het er om dat je in je artikel aangeeft wie de auteur van de tekst is en wanneer het geschreven is.
Die code ziet er zo uit in ProtoStar,
<dd class="createdby" itemprop="author" itemscope="" itemtype="http://schema.org/Person">
Geschreven door <span itemprop="name">Joomla</span>
Dit is ook al in Joomla 3.* verwerkt maar dan moet je dus wel bij de artikel opties aangeven dat dat de auteur en dergelijke getoond moeten worden. Of bij de menu items.