Een goedendag,
Misschien een wat vreemde vraag maar beter de vraag stellen dan er over lopen "malen"
Ik ben aangesloten bij een vereniging en zij hebben diverse contributie soorten, Particulieren, Bedrijven 1 -10 medewerkers...., Vereniging etc.
Het lidmaatschap aanvragen loopt via de Joomla site en via de mail komt er een bericht bij de penningmeester.
Hij maakt een rekening en verstuurd deze. Een jaar later doet hij dit weer, voor de nog actieve leden.
Je zou hiervoor een administratiepakket in kunnen zetten maar dan blijf je weer zitten met de integratie van de NAW gegevens en een extra kostenpost (vereniging heeft (nog) niet veel geld

. Ik dacht... we gaan VM hiervoor gebruiken.
De soorten contributes zijn dan de artikelen en men kan via Ideal / Paypal direct betalen. Dit zal voor de aanmelding goed verlopen.
Maar dan, het jaar is om er moeten nieuwe rekeningen worden verstuurd. Zou je dan alle, nog aanwezige, leden van uit VM weer een factuur kunnen laten versturen, oftewel via een "bulk" opdracht.
Ergo... is dit een werkbare manier met VM of is er nog een andere mogelijkheid om dit via Joomla te realiseren?
Bij voorbaat dank.
Ron